Bedrijfsintroductie:
Tien jaar geleden begonnen wij als pioniers met één doel voor ogen: brandbeveiliging toegankelijk en eenvoudig maken. Nu, tien jaar later, zijn we nog steeds vol energie en ambitie. We hebben onze schoenen opgepoetst en staan klaar om onze groeiplannen te verwezenlijken. We zijn op zoek naar mensen die geloven in uitzonderlijke service, eenvoud, en die samen met ons willen groeien. Als jij de challenger bent die wij zoeken, dan willen we jou in ons team!
Functieomschrijving:
Als Administratief Planner ben je samen met Bieke het kloppende hart van onze services.
Je speelt een essentiële rol in het organiseren en plannen van onze diensten.
Geen enkele dag zal hetzelfde zijn, maar hier is een kort overzicht van je taken:
Na een grondige opleiding ken je de ins en outs van onze planning. Je zorgt voor een efficiënte en effectieve planning, rekening houdend met de beschikbaarheid van technici en de wensen van de klant. Na voltooiing van de werkzaamheden factureer je snel en transparant, zodat klanten nooit voor verrassingen komen te staan.
Naast planning omarmen we polyvalentie en teamwerk. Je ondersteunt je collega's met diverse administratieve taken, zoals het operationeel houden van het wagenpark, het voorbereiden van werkzaamheden voor technici, het regelen van goederenafhalingen en communicatie met het magazijn. Bovendien denk je proactief mee over verbeteringen van onze diensten.
We zijn op zoek naar iemand die:
Jobgerelateerde competenties:
A dministratieve taken: briefwisseling beheren, documenten coderen en klasseren, voorraadbeheer, bestellingen plaatsen, gegevens invoeren, telefoonbeheer, en dossierbeheer.
Persoonsgebonden competenties:
Communicatie, analyse, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, en samenwerking.
Aanbod: